Heeft je bedrijf geen uitgaven? Dat kan niet!
Controle in bedrijfsuitgaven betekent minder belasting betalen.
Maak een foto van de bon of een factuur en vul de details in.
Digitale versie van je documenten is net zo belangrijk als de geprinte versie!
Waarom is uitgavenregistratie belangrijk?
Hoe houd je
je administratie bij?
Op een eenvoudige en handige manier houd je controle over je administratie en de uitgaven van je bedrijf.
Bij welk project heb je je uitgaven onderschat?
Met eFaktura kun je elke uitgave koppelen aan klant en project. Check bij elk project welke kosten je werkelijk hebt gemaakt, neem ze op in je factuur en verdien meer.
Niet meer zoeken
naar bonnetjes.
Door uitgaven in het systeem te registreren, kun je ze delen met je boekhouder. Zo verspillen jullie geen tijd meer tijdens het maken van een aangifte.
WELKOM IN DE TOEKOMST
Registreer je uitgaven online.
Vervang je bonnetjes in digitale kostenoverzichten.
Hoe werkt het?
Link je account met je boekhouder
Ga naar instellingen en nodig je boekhouder uit om gebruik te maken van eFaktura.
Door jullie accounts te verbinden krijgt je boekhouder toegang tot jouw documenten en kan hij/zij ze downloaden en indien nodig zelfs corrigeren.