Ontdek hoe wij voor de veiligheid van je documenten zorgen.

Bij ons zorgt de technologie voor jouw gemoedsrust.

Baza danych w chmurze i szyfrowane połączenie

Cloud database
en een gecodeerde verbinding

Wat is de cloud en wat als ik mijn telefoon verlies?

eFaktura is een online systeem, het werkt dus in de cloud. De stabiliteit van het systeem berust op het internet en een netwerk van servers, die gegevens beveiligen en opslaan. Dit betekent dat wij onafhankelijk zijn van de apparaten die je gebruikt. Maak je je dus geen zorgen als de harde schijf van jouw computer of het geheugen van je telefoon je teleurstellen.

De verbinding tussen jouw toestellen en onze server werkt op dezelfde manier als een verbinding met een bank-app. Niemand kan zien welke gegevens je intypt – of je nu thuis bent, op een bouwplaats of gebruik maakt van gratis WIFI in een hotel.

Het door jou tijdens de aanmelding bij eFaktura gekozen wachtwoord geeft alleen JOU toegang tot je account.

Back-up

Wat gebeurt er als het internet uitvalt? Waar bevinden mijn facturen zich eigenlijk?

De gegevens van het eFaktura-systeem worden gelijktijdig op twee plaatsen in de wereld opgeslagen om het risico op verlies te elimineren. We maken gebruik van de servers van amazon.com die de hoogste stabiliteit garanderen. Dit betekent dat jouw facturen altijd beschikbaar zijn, ongeacht het tijdstip.

Back-ups worden automatisch en doorlopend bijgewerkt, dus in realtime. Hierdoor hebben wij in geval van storing toegang tot de status van het systeem van 5 minuten geleden.

Polityka bezpieczeństwa

Veiligheidsbeleid

Kunnen mijn gegevens in verkeerde handen vallen?

Veiligheidsbeleid

Jouw gegevens worden slechts gebruikt voor contact, probleemoplossing en betalingsadministratie. eFaktura verkoopt haar klantendatabase niet aan andere zakelijke entiteiten. Elke eFaktura medewerker is verplicht de door jou verstrekte gegevens met respect en vertrouwelijk te behandelen.

Om te voorkomen dat jouw gegevens in verkeerde handen vallen, hebben we een veilige tweestapsverificatie ontwikkeld voor het opnieuw instellen van je wachtwoord.

We gaan je gegevens 10 jaar veilig bewaren (de meeste belastingkantoren eisen van ondernemers dat ze hun boekhoudkundige documenten minimaal 7 jaar en maximaal 10 jaar bewaren). Ze staan altijd op één plek voor je klaar.

En als je ze om welke reden dan ook wilt verwijderen, kunnen we dat voor je doen.

Meer weten?
Lees ons privacybeleid en de algemene voorwaarden..
Twijfel je nog? Stuur een e-mail naar: [email protected]